2 maj
2012-05-02 KLOCKAN 18:46:05

Tumblr_m3elmvkkwm1rtmdz4o1_500_large
Det här var faktiskt lite roligt! Ebba och Jessica! ni fattar, bilden alltså! :) -weheartit.

Hej! Dagen vart bra? HAr haft en väldigt bra dag i skolan och det fina vädret. Det blev direkt iväg till sjukgymnasten. När jag kom hem tänkte jag sitta ute i det varma vädret men kunde inte se något på datan när jag skulle göra läxan så det blev bara att gå in igen. När jag väl skulle sola så försvann solen. Inte BRA!! Det har iaf varit kanonvarmt idag och att jag dessutom fyller år om 1 vecka gör ju det hela ännu bättre. Ska på träning kl.20-21 sen blir det hem och sova, har faktiskt varit duktig och gjort läxorna redan! :)

Gud vad tråkigt inlägget blev...Ni får hålla ut, vet liksom inte vad jag ska blogga om men kanske får lite inspiration snart! :) <3 Puss


Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA du är roligt du ellen (: <3

2012-05-03 @ 08:02:56
URL: http://tokigifotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0