shopping
2012-06-08 KLOCKAN 18:31:21


shorts köpta för ca två veckor sen, cubus.

shorts köpta för ca två veckor sen, cubus (de är mer rosa i verkligheten)

källning köpt för ca två veckor sen, odd molly, ska ha på skolavslutningen.
Tröja/blus köpt idag, bik bok.

fyra tröjor med tryck som jag köpte idag. Har blivit väldigt osäker på allihopa, de känns inte som min stil. Är inte van vid de starka färgerna osv. Bestämmer mig imorgon om det ska behållas.

Hej! Hade en kort städdag i skolan idag och sen åkte vi ett tjejgäng till forum. Där åt v lunch, och shoppade. Vi stod jätte länge i provrummen och det var verkligen jätte kul. Måste göras om :) Här fick ni iaf lite bilder från lite saker jag köpt på sistonde. Vad tycker ni om kläderna? snälla kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Supper snygga kläder Ellen! Tycker verkligen om den där peace tröjan.. ;) Mhihihiihhiiii vi är TWINS! :D <3

2012-06-09 @ 15:56:34
URL: http://alisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0