Hiss & Diss
2012-01-31 KLOCKAN 17:26:24

Hej! Tänkte göra eh hiss & diss! Säg till om ni tycker att det var bra och om jag ska fortsätta med det! Kram




jag börjar med Hiss!

Jag vill hissa Kenza! Så bra blogg som jag läser hela tiden och så snygg! Älskar hennes klädstil också! Absolut värd en stor HISS!


Vemdalen! Älskar, älskar, älskar Vemdalen! Massor av snö och härliga skidbackar! Så mysigt helt enkelt. Såklart värd en HISS!

Åka utomlands! En av de bästa sakerna som finns är att åka utomlands. Särskillt att åka på en härlig sol & bad semester! Det var riktigt längesen jag gjorde det så snacka om att jag är sugen på det! HISS, HISS, HISS!!

Nu kommer dissarna.


SNÖ! Jag älskar snö i fjällen och över jul, men nu! När snön kom efter jul i januari och typ kommer ligga kvar till april. Det är bara jobbigt och onödigt. En stor DISS!

Sega skoldagar! Hur jobbigt är det inte att sitta på lektionen och titta på klockan utan att den rör sig? Man orkar ingenting och därför blir det DISS!

När det inte finns något bra att se på TV! Visst är det jobbigt när man vill krypa upp i soffan och mysa framför något bra tv program men det är inget kul på tv! En stor DISS!

Kommentarer
Postat av: Linnea

fortsätt med hissa å dissa!! I like it <33

2012-01-31 @ 17:44:50
Postat av: Agnes

Gulliga tummar :)

2012-01-31 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0