dödstrött
2012-01-18 KLOCKAN 18:45:43

hej! Dagen har varit bra idag, men gud vad jag är trött. Helt sjukt. Somade två gånger i soffan idag. Jag längtar verkligen tills det är ljust längre så man inte blir så trött. Dessutom blir jag så hungrig för maten i skolan är inte bra så när jag kommer hem äter jag jätte mycket mellis. Just nu ser jag på real housewhifes of beverly hills. Om en kvart så ska jag börja med läxorna och lockan 8 blir det mitt träningspass när jag ser på TV. Men nu ska jag fortsätta att titta. P&K


Kommentarer
Postat av: Wilman♥

OMG!! FÖRLÅT ellen!! Du ska absolut få en länkning i menyn!! Sorry att jag glömde dig nutte! ;* <3<3

2012-01-18 @ 20:21:04
URL: http://wilmahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0