trött
2012-04-04 KLOCKAN 18:27:23


Hej! Allt bra? Själv har jag det toppen men är otroligt trött men måste pigga på mig för har träning från 8 till 9. Hade spanskaprov idag också, därför bloggade jag inte igår, jag pluggade. :) Men hade det sjukt kul i måndags på skivan. Allt var bra! Maten var jättegod, det ar jätte kul att se alla och det var bara helt enkelt jätte najs! Justde, en sak som jag glömde...på vägen in till stan så såg vi Danny! Fast bara genom bilrutorna (fast det var nära) så vi kunde inte gå fram till honom men det var ändå roligt! :) Ja, ja. En dag kvar i skolan bara, skönt. Sen åker jag till Göteborg och vet inte om jag kommer kunna blogga, men ska försöka! Ska se om jag har några bra bilder från skivan som ni kan få se! :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0