Live tomorrow...
2012-04-19 KLOCKAN 17:57:44

hej! Allt bra? Själv är det bra men är otroligt trött. För tillfället lyssnar jag på musik (Laleh) och har precis gjort matteläxan. Hade träning idag också + konditionsbana på idrotten. toppen. Ska iaf göra mina sjukgymast övningar nu också för er som vill veta...Har verkligen inget att blogga om känner jag men iaf. Imorgon kommer Wilma hit från Skåne! Åååå, kan inte vänta saknar dig så otroligt mycket Wilma! :) :) Hon ska gå med våran klass hela dagen i skolan så det ska bli superkul! Imorgon blir det spruta också (gardasil). Här får ni en gammal video på mig, wilma och jessica! ha de bäst. (sååååå seriösa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0