Lite smått sjuk... :(
2011-11-01 KLOCKAN 11:34:56


http://www.wehaertit.com

Hejsan! Börjar med att berätta att jag ska åka till Göteborg imorgon mm. Ska försöka blogga lite grann med mina föräldrars iphones men det kanske inte blir så mycket. Idag är jag lite smått sjuk. Ska ändå gå till Jessica för jag måste ju gratta henne i förskott. Får dra på mig mycket kläder och ge mig ut även fast jag hellre skulle sitt inne och vänta på att hon kom hit! HAHA! :D Hon är också lite sjuk så vi får väl pigga upp varandra! <3 :) Har badat katten också och nu går han runt och skriker och jag är väl hans värsta fiende men han glömmer nog bort det snart...?! xoxo ellen

UPDATE: Glömde säga att jag var jätte bra på bolwingen igår! men tyvärr så ska min pappa alltid vara bäst. :( kom tvåa ialla fall. Bara så att ni vet liksom! <3 <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0