Jag är Ellen
2011-05-01 KLOCKAN 08:35:26


Hej det är jag som är ellen som typ alla vet! Jag är 12 och om nio dagar 13 år. Född 98 alltså. Är typ 177cm eller nåt så är väldigt lång. Går i sexan i en bra klass tycker jag och Jessica är min bästis. Jag har en storasyster som heter Hanna. Hon är 93a. Jag har väl ingen speciell favorit kändis men jag gillar HSM filmerna och Twilight så kanske Vanessa Hudgens, Zac Efron, Kristen Stewart och Robert Pattinson. Men en favorit är såklart Justin Bieber. Jag gillar att spela fotboll och sjunga.Jag går på fotboll och sjunger i kör. Jag går på två instrumeny, Gitarr och tvärflöjt. Jätte kul! Fast jag vill också spela piano. Ni kommer att få se mycket mer av min vardag här i bloggen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0