Ängsholmen
2011-05-10 KLOCKAN 16:33:26


hej! Nu är jag och jessica hemma hos mig och har precis sprutat vatten på varan! Det är så himla varmt ute!! ;) Idag ska jag packa till ängsolmen! Kan inte fatta att vi åker imorgon. Sen så blir det fotboll. Längtar jätte mycket men det kommer inte att bli någon bloggning under tiden om jag inte lyckas göra några tidinställda inlägg men det tror jag inte. Tar med kameran så det kommer att komma bilder sen. Får se om jag hinner lägga upp några födelsedagsbilder idag?? Puss o Kram :love:

Kommentarer
Postat av: Edvinzainab

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-12-01 @ 06:18:43
URL: http://edvinzainab.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0