Sjuk :(
2011-03-25 KLOCKAN 18:42:57

hej! Nu sitter jag i soffan och väntar på att maten ska bli klar. Jessica, Wilma och Emelie var här idag och vi bakade kladdkaka. Fast nu är jag typ helt slut och sjuk. Hoppas att jag kan spela fotboll imorgon. Idag är det let´s dance final och det ska väl bli kul och jag hejar på Jessica Andersson. Idag hade vi erth hour på skolan så vi fick släcka i en timme och så fick vi kall mat. Det hade varit bra med varm mat eftersom att det är så kallt ute idag. Men nu ska jag gå.

Tänkte ochså bara fråga vad ni tycker om min desig? själv vet jag inte riktigt.


Kommentarer
Postat av: wilma

Riktigt fin!<333

2011-03-25 @ 21:09:08
URL: http://wilmasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0