Melodifestivalen
2011-03-05 KLOCKAN 15:45:30

Hej! Nu sitter jag i min säng och läser lite bloggar. Nyss var jag och pappa i Forum och tittade lite. Och jag köpte bara en liten sak och det var melodifestivalen skivan. Jag brukar inte köpa skivor längre men jag köper alltid melodifestivalen för det har jag gjort varje år och det är så kul tycker jag! Så nu sitter jag och lyssnar lite och ska snart gå ner och göra lite läxor. Men en bra ska som har hänt är att vi har sålt New body kläder med fotbollslaget och nu har kläderna kommit så pappa och jag ska hämta våra imorgon! ska bli kul! Så någon gång får ni se vad jag köpte! Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt du verkar ha det med Leo där också! Pussa honom från mig.

2011-03-05 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0