Stranden
2011-07-15 KLOCKAN 12:12:26

hej! Jag ska inte ge borförklaringar till varför jag varit usel på att blogga men kommer inte blogga så mycket nu i sommar men ikväll kommer nog ett roligare inlägg med bild. Nu har vi gjort lunch mackor so vi ska ha med oss till stranden. Igår var det plaskblött hela dagen så vi åkte en tur med bilen och på kvällen lagade jag mat. Harry Pottter var verkligen jätte bra. Ska inte avslöja vad som händer. Jag tycker verkligen att det är tråkigt att det var sista filmen så jag bestämde mig för att läsa alla böckerna när jag kommer hem. Tyvärr bestämde sig hanna för samma sak så det koer att bli krig om böckerna. Hörs mer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0