Sorry guys!
2011-12-26 KLOCKAN 23:11:44





Älska låten :love:

Ska inte bortförklara mig...Har helt änkelt inte hunnit, orkat eller velat ängna mig åt bloggen dom här dagarna. Har i alla fall haft en underbar jul, som vanligt firat med dom bästa! Ska berätta mer om julen imorgon mm. Ska sova nu. Men känner mig rätt så pigg och har fått något täningsryck och känner att jag vill träna, det hade jag i somras också och det är skitbra. Känns bara som jag har proppat i mig massa julgodis och julmat så ska bli riktigt vältränad nu...Okej, vi får se hur det går men. :) Somsagt så lovar jag att blogga imorgon och visa mina fin, fina presenter! Pussar och Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kan du inte skriva vad du fick i julklapp? Kram <3

2011-12-26 @ 23:36:45
URL: http://nallenagnes.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha glöm förra kommentaren har visst glömt hur man läser ;) puss

2011-12-26 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0