mina julklapar 2011
2011-12-28 KLOCKAN 11:34:26


jätte god hollister parfym från Hanna.
Hollister linne från familjen, ska byta storlek bara.
Knyt blus från ZARA, från Ylva, Julia och Jacob. (Snyggare i verkligheten)
Jätte mysig hollistertjocktröja från familjen.

Bok från Hanna.

Skjorta från familjen.
Hanna och Jag får dela på The sims3 Husdjur!

Snygg röd småstickad "kofta" tröja, från Jessica.

Röda strumpbyxor som jag hade på julafton, från familjen.

Kofta som ser mycket bättre ut i verkligheten från familjen.

+ Lite pengar som bidrag till en iPhone som jag försöker få pengar till

Nu ska jag klä på mig för sen blir det bio med Jessica och Hennes brorsa, Alvin och gänget 3. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0