Blogga?
2011-04-25 KLOCKAN 20:23:53


hej! Nu har jag kommit hem från min faster. Det var kul att vara där och träffa mi kusin också. Men det är en sak jag måste fråga. Asså jag vet inte om jag vill blogga längre för det är så tråkigt när man nästan inte har några läsare och inte får några kommentarer typ. Men annars så funderar jag på att börja om på nytt med en helt ny blogg och så men jag har inget bra namn så jag undrar om ni har någar förslag? Hjälp mig för annars vet jag inte om jag vill blogga mer...


Kommentarer
Postat av: Linnea

- Tack så mycket, va gullig du är! Jag vet faktiskt inte riktigt vad den heter, det är min kompis som har fixat min design med sin macbook så texten finns nog bara på mac. däremot tror jag att texten är nedladdad från någon hemsida, men jag är inte säkert. jag frågar henne och sedan kontaktar dig, kram :)

2011-04-26 @ 08:17:49
URL: http://bergsmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0